UBEZPIECZENIA WYPADKOWE

Kaiser-Unfall-Schutz Profi:
  • jednorazowe świadczenia inwalidzkie
  • w przypadku stopnia inwalidztwa 1-49% - 75.000,00 €
  • dożywotnia renta inwalidzka, zależna od stopnia inwalidztwa
  • stawka za każdy dzień pobytu w szpitalu: 70,00 €
  • świadczenia w przypadku zranień lub okaleczeń: 2.500,00 €
  • świadczenie w przypadku śmierci: 15.000,00 €
  • operacje kosmetyczne:5.000,00 €
  • koszty ratownicze w Niemczech do 12.000,00 €
  • koszty ratownicze poza granicami Niemiec: 24.000,00 €
  • pakiet z zabiegami rehabilitacyjnymi

2 komentarze:

  1. W sumie gdy posiadamy samochód to również bardzo ważną kwestią jest to aby mieć dobre ubezpieczenie. Ja wybrałam takie aby mieć zawsze holowanie w pakiecie. Nawet niedawno korzystałam z usług pomocy drogowej https://pomoc-drogowa-katowice.pl/ która bez problemów ściągnęła mnie z miejsca awarii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy mamy problem z samochodem na drodze, chcemy mieć pewność, że dostaniemy szybką i profesjonalną pomoc. Jak dla mnie https://pomocdrogowagdynia.pl/ to firma, która spełnia te oczekiwania. Zatrudniają wykwalifikowanych techników i dysponują nowoczesnym sprzętem, aby skutecznie poradzić sobie z różnymi sytuacjami drogowymi. Jeśli potrzebujesz pomocy drogowej w Gdyni, nie wahaj się skorzystać z ich usług.

    OdpowiedzUsuń